Žena godine Nina Išek Međugorac: Znanje je najisplativija investicija

2019-07-19T10:57:17+02:0017. srpnja 2019.|Gospodarstvo, Novosti|

Nina Išek Međugorac, jedna od prvih magistrica na području odnosa s javnošću u Hrvatskoj, trenutno na čelu korporativnih komunikacija Hrvatskog telekoma proglašena je Ženom godine 2019. u organizaciji časopisa Zaposlena.

Uz nju, u užem su izboru za ovu titulu bile još tri iznimne žene koje su svojim radom pridonijele poboljšanju vlastite struke, a samim time i afirmirale žene u poslovnom okruženju; diplomirana ekonomistica, Jasenka Auguštan-Pentek, prva žena gradonačelnica u povijesti grada Zlatara, zatim Ivana Paradžiković, voditeljica i urednica istraživačke emisije „Provjereno“ te Ana Barić, specijalistica nuklearne medicine na KBC-u Split, fokusirana na istraživanja bolesti štitnjače.

Hrvatski telekom pod palicom Nine Išek Međugorac i zajedno s Institutom za razvoj i inovativnost mladih već četvrtu godinu zaredom provodi donacijski program pod nazivom „Generacija Now“, koji je prošle godine osvojio prestižnu nagradu na konferenciji Native Advertising DAYS u Berlinu.

Ove je godine, u suradnji s Hrabrim telefonom i Djecom medija, Išek Međugorac predstavila kampanju „Igrajmo na sigurno“ koja kao svojevrsni vodič o gamingu ukazuje na važnost pravovremene edukacije roditelja, potiče razumijevanje o toj temi te stvara preduvjete za sigurno i pametno igranje igrica.

PR foto: Tomislav Smoljanac

„Znanje je za mene najisplativija investicija. S kvalitetnim obrazovanjem svi imaju jednaku priliku, bilo da su žene ili muškarci, stari ili mladi, bogati ili siromašni. I zbog toga je ova godina za nas bila važna i velika. Preko 2000 djece u sklopu donacijskog programa Hrvatskog Telekoma nije učilo za dobru ocjenu već su kritički promišljali svijet u kojem žive te naučili kako uz pomoć tehnologije stvoriti prilike da oni, njihova obitelj te prijatelji budu zadovoljniji, a njihov život kvalitetniji“, izjavila je Nina Išek Međugorac nakon proglašenja.

„Ono što Ninu Išek Međugorac dodatno izdvaja jest činjenica da, taj svoj poslovni uspjeh i postignuća, te moć i utjecaj koji sa sobom nosi pozicija na kojoj se nalazi, koristi za širu dobrobit, vrijednim društvenim angažmanom, odnosno usmjeravanjem dijela napora i sredstava svoje kompanije u projekte koji pridonose boljitku zajednice i društva u cjelini“, izjavila je Ana Gruden, glavna urednica časopisa Zaposlena i organizatorica izbora za Ženu godine.

Časopis Zaposlena ovaj izbor održava već 24. puta, predstavljajući žene koje su svojim radom posebno obilježile proteklu godinu, promovirale ženska prava kroz vlastitu profesiju te nastojale utrti put svojim mlađim kolegicama. Jedan od ciljeva ovog projekta je poboljšati medijski tretman žena te otkloniti stereotipne uloge koje im se često nepravedno dodjeljuju. Svaka od nominiranih žena zasigurno će nastaviti svojim iznimnim djelovanjem i postignućima u karijeri utjecati na mnoge žene i ohrabrivati ih da se odvaže raditi ono što žele, što ih ispunjava i za što su kompetentne.

Izvor: Priopćenje za medije časopisa Zaposlena

Stranica koristi web kolačiće Više informacija Prihvaćam
Koristimo kolačiće! To znači da korištenjem ove web stranice pristajete na uporabu tih datoteka i koristite sve funkcionalnosti podržane tom tehnologijom. Molimo vas da prihvatite uvjete korištenja.