Kampanja protiv stereotipa: Mjesto joj je u kuhinji … jer je nutricionistica

2020-09-11T20:14:50+02:0016. studenoga 2019.|Gospodarstvo, Posao|

Piše: Nikolina Blažanović

Uspjeti nije lako, ali kad se spoje odlučnost, znanje, strast i marljivost, rezultati su iznimni. Spol ne bi trebao biti u toj jednadžbi. Usprkos tome, žene se još uvijek suočavaju s preprekama u svojim karijerama diljem svijeta. U tom kontekstu, uvijek je važno podsjećati na pozitivne primjere tvrtki i organizacija koje ulažu poseban trud kako bi ukazali na stereotipe s kojima se žene nose.

Najveća tvrtka u području financijskih usluga u Južnoj Africi, PPS još je u kolovozu prošle godine započela zanimljivu kampanju pod nazivom „Women acknowledged“ koja je sada počela zadobivati širu svjetsku pažnju.

Cilj kampanje je pokrenuti dijalog o stereotipima s kojima se žene susreću na radnim mjestima te drugačije aspekte uobičajenih omalovažavajućih izjava upućenih ženama. Kampanja želi slaviti uspjehe žena u Južnoj Africi te prepoznati važnost koju pridodaju svojim zanimanjima.

Plakati sa sloganima mogu se pogledati na web stranici Campaigns of the World, a ovo su neke od poruka:

Ona se samo brine o tvom novcu … jer je računovotkinja.
Njeno mjesto je u kuhinji … jer je nutricionistica.
Djeca su njen posao… jer je pedijatrica.
Puno priča … jer je profesorica.

Ova kampanja može poslužiti kao inspirativan primjer borbe protiv stereotipa i staklenog stropa s kojima se susreću i žene u Hrvatskoj – više ih je visokoobrazovano od muškaraca, ali se to ne ocrtava na važnim rukovodećim pozicijama. Ako žena i dospije na visoki položaj, često se njezina uloga, zasluge i rad diskreditiraju.

Stranica koristi web kolačiće Više informacija Prihvaćam
Koristimo kolačiće! To znači da korištenjem ove web stranice pristajete na uporabu tih datoteka i koristite sve funkcionalnosti podržane tom tehnologijom. Molimo vas da prihvatite uvjete korištenja.