Analiza vidljivosti žena u središnjim informativnim emisijama najgledanijih nacionalnih televizijaAntonija Dujmović2022-06-08T08:56:27+02:009. ožujka 2022.|
Žene u medijskom prostoru – pojavnost žena u središnjim informativnim emisijama iznosi 36 postoAntonija Dujmović2022-06-08T08:55:32+02:005. ožujka 2022.|
Konferencija o budućnosti Europe – Žene u medijskom prostoru – 5. ožujka u ZagrebuAntonija Dujmović2022-02-24T12:56:45+01:0024. veljače 2022.|
Raste interes za ženskim sportom – u Velikoj Britaniji 2021. rekordna po gledanosti ženskog sportaAntonija Dujmović2022-03-28T20:27:22+02:0015. veljače 2022.|
Norveški pristup – influenceri i oglašivači zakonski su dužni označiti filtere na fotografijamaAntonija Dujmović2022-02-10T20:50:54+01:0010. veljače 2022.|
Sestra Manes: Časne dobivaju malo i to predrasudama ograničenog medijskog prostoraAntonija Dujmović2022-01-29T17:36:08+01:0029. siječnja 2022.|